Targi RetailShow 2022

Przedstawiciele branży handlowej spotkają się 23-24 listopada br. na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To wiodące wydarzenie sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku będzie ono szczególne ze względu na innowacyjność prezentowanych rozwiązań opartych na automatyzacji i robotyzacji, rozwiniętych w czasie pandemii.

Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią wracają Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Przez ten czas branża handlowa przeszła ogromne zmiany. Zaadaptowała się do dynamicznej sytuacji gospodarczej w zakresie warunków epidemiologicznych, społecznych, finansowych, podatkowych, energetycznych, a także surowcowych.

Rewolucja w automatyzacji i robotyzacji

Nowe wyzwania wymagały szybkiego wdrożenia nieszablonowych rozwiązań, aby bezpiecznie funkcjonować w trudnych warunkach. Zapowiada się więc bardzo ciekawa edycja. Podczas której producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. A ci długo czekali na możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym miejscu.  

Nastąpił bardzo duży skok technologiczny w branży, a rozwiązania, które będzie można zobaczyć podczas najbliższych Targów RetailShow, to wręcz rewolucja w automatyzacji i robotyzacji. Wyróżnia się też trend energooszczędności i dalszego rozwoju sztucznej inteligencji w zarządzaniu procesami – zapowiada Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, organizator Targów RetailShow.

Targi RetailShow, odbyły się już 10 razy i są oceniane jako najlepsza impreza wystawiennicza branży retail. Wystawcy doceniają jej renomę, program towarzyszący dostosowany do bieżących potrzeb, a także międzynarodowy zasięg. Co roku grono ponad 5 tys. odwiedzających, reprezentantów wszystkich rodzajów sieci:

  • spożywczych,
  • odzieżowych,
  • gastronomicznych,
  • obuwniczych,
  • sportowych,
  • drogeryjnych,
  • RTV-AGD,
  • Dom i Ogród,
  • jubilerskich,
  • saloników prasowych,
  • banków,
  • aptek,
  • stacji paliw,
  • a także sklepów specjalistycznych, miało dostęp do oferty ponad 200 wystawców.

Część najnowocześniejszych rozwiązań będzie można zobaczyć w Modelowym Sklepie. To miejsce zawsze stanowiło serce wydarzenia, dociera tam każdy odwiedzający, aby w niezobowiązującej atmosferze sprawdzić funkcjonowanie wyeksponowanych rozwiązań. Tegoroczna odsłona Modelowego Sklepu będzie w połowie bezobsługowa, co stanowi odpowiedź na wyzwania branży, a więc brak kadr i postcovidowe przyzwyczajenia klientów.   

Źródło wiedzy

Poza bogatą ofertą produktów i usług mocną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. To przede wszystkim całodniowa konferencja RetailCongress, warsztaty w Teatrze Innowacji i konkursy branżowe.

Na tegorocznej konferencji z pewnością nie zabraknie dyskusji o dostosowaniu branży retail do dynamicznej sytuacji rynkowej, spełnianiu potrzeb klientów i mierzeniu się z wyzwaniami, takimi jak brak zasobów ludzkich do obsługi kupujących oraz kryzys energetyczny. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych partnerów poświęcimy też dużo uwagi na cyfrową transformację – zapowiada Wojciech Smoktunowicz.

Program Retail Congress odpowie na potrzeby branży i pozwoli poznać najbardziej innowacyjne rozwiązania w obszarze automatyzacji i robotyzacji, które usprawniają procesy zakupowe, a także wspomagają magazynowe i logistyczne. Konferencja będzie okazją do bezpośredniej wymiany opinii, a także doświadczeń specjalistów, co po długiej przerwie nabiera wyjątkowego znaczenia.  

Informacje praktyczne

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym Targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi Koncept-L i SONY, a Sponsorem Retail Congress firma Manhattan Associates.

Może cię także zainteresować: Inteligentne chłodnictwo

Produkty

Loading...

Sklep

Cukiernictwo i Piekarstwo (prenumerata)

Cukiernictwo i Piekarstwo (prenumerata)

194,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Lody Inspiracje 2020

Lody Inspiracje 2020

28,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Cukierniczo-piekarskie receptury 2021

Cukierniczo-piekarskie receptury 2021

75,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Dekoracje cukiernicze. Krok po kroku (e-book)

Dekoracje cukiernicze. Krok po kroku (e-book)

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz