WeNet wspiera cukiernie w nowej kampanii reklamowej

We wrześniu rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy. W spotach telewizyjnych w roli głównej wystąpiła… cukiernia. – To nie przypadek. Od wielu lat z sukcesami pracujemy między innymi dla małych cukierni i piekarni. Tylko w ostatnich 3 latach liczba nowopowstałych stron internetowych w tym sektorze wzrosła o prawie 50%. – mówi Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Kampania reklamowa ruszyła na początku września. Motywem przewodnim jest rozmowa właścicielki cukierni z doradcą internetowym, który podpowiada jak zwiększyć sprzedaż przenosząc słodki biznes do sieci. Ważnym elementem filmiku jest lukrowy piesek na torcie, który dzięki zaproponowanym rozwiązaniom technologicznym doradcy WeNet… „sprzedał się” jeszcze w trakcie trwania spotu i przyczynił się do rozwoju tej działalności.

– Cukiernie i piekarnie, jak wiele innych małych i średnich firm mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest brak czasu i możliwości, aby we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Naszą kampanią chcemy pokazać jak zasmakować w e-biznesie bez specjalistycznej wiedzy. We wdrażaniu narzędzi marketingowych pomoże ponad tysiąc doradców internetowych WeNet.pl A wszystko to w modelu abonamentowym, a więc bez inwestowania jednorazowo dużych kwot. – informuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet Group.

Scenariusz spotu powstał na bazie doświadczeń i wieloletniej współpracy WeNet z branżą piekarsko-cukierniczą i analiz prowadzonych działań. Wynika z nich, że inwestowanie np. w marketing lokalny realnie wpływa na wzrost liczby klientów.

– Coraz więcej cukierni i piekarni inwestuje w rozwój sprzedaży, a także wizerunek w internecie. Widać to w naszych badaniach. Tylko w latach 2019-2021, a więc również w czasach pandemii, liczba realizowanych przez nas stron internetowych dla cukierni i piekarni wzrosła o 105%. Obecnie w internecie funkcjonuje 2711 stron piekarni i cukierni i z roku na rok liczba ta wzrasta o ok. 20%. Dlatego mam nadzieję, że właścicielom tych firm spodoba się nasz spot i wspólnie dobrze „wypieczemy” ich biznes w sieci. – podsumowuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Spot z cukiernią można obejrzeć w 76 stacjach telewizyjnych, a także na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=WRM5FbWqQao

Może Cię także zainteresować: Targi RetailShow 2022

Galeria

Produkty

Loading...

Sklep

Cukiernictwo i Piekarstwo (prenumerata)

Cukiernictwo i Piekarstwo (prenumerata)

194,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Lody Inspiracje 2020

Lody Inspiracje 2020

28,00 zł

zawiera 8% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Cukierniczo-piekarskie receptury 2021

Cukierniczo-piekarskie receptury 2021

75,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz
Dekoracje cukiernicze. Krok po kroku (e-book)

Dekoracje cukiernicze. Krok po kroku (e-book)

59,00 zł

zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy

Kup teraz